In mijn begeleiding sta jij centraal. Jouw wensen zijn leidend en aan de hand van die wensen en jouw en mijn mogelijkheden geven we het begeleidingstraject vorm. Natuurlijk kan het voorkomen dat iets niet gaat zoals je had verwacht op gehoopt. In zo’n geval hoop ik dat jij mij dit meteen verteld of dat je ouders/verzorgers mij dit melden. Ik kan hier veel van leren en zo mijn begeleiding verbeteren of beter aan laten passen bij jou.
De eerste stap als je ergens niet tevreden over bent, is mij dit te vertellen. We gaan samen in gesprek om te kijken of we er uit kunnen komen.
Wanneer dit niet lukt, of niet tot het gewenste resultaat heeft geleidt, kun je een schriftelijke klacht indienen. Dit kan via mijn e-mailadres welke je op deze website vinden kunt.
Ook nu gaan we met elkaar in gesprek en leggen we netjes vast wat we besproken hebben en welke afspraken we gemaakt hebben. Als het geschil is opgelost gaat de begeleiding verder. Wanneer we er in dit gesprek niet uit komen, stoppen we de begeleiding (tijdelijk).
Mochten we onverhoopt op dit punt gekomen zijn, dan kun je gebruik maken van de klachtenregeling van SoloPartners waar ik bij aangesloten ben. De flyer met uitleg hoe je daarvan gebruik kunt maken kun je hier downloaden.
Als na behandeling door de geschillencommissie het geschil is opgelost kunnen we er voor kiezen wel of niet door te gaan met de begeleiding. Wanneer we niet tot een. oplossing komen stopt de begeleiding.